JE EERSTE PROEFLES IS GRATIS


Stand Strong Sport is dé groepslesspecialist van Zwijndrecht en hét alternatief voor de gewone sportschool. Omdat Stand Strong Sport er van overtuigd is dat je bij ons jouw doelstellingen kunt halen krijg jij een GRATIS proefles cadeau. Vul hieronder jouw gegevens in en claim jouw proefles.

De groepslessen


PINK CARDIO BOXING

Pink Cardio Boxing is exclusief voor vrouwen en is de perfecte workout om in vorm te blijven, af te vallen en/of om conditie te verbeteren.

Tijdens deze training komen verschillende bokstechnieken aanbod, daarnaast geven wij ook een functionele circuittraining.

Jumping fitness (Small group)

Jumping Fitness is een intervaltraining waarbij je meer dan 400 spieren activeert door springbewegingen te maken op een kleine trampoline. Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten.



BOKSEN voor kinderen

Boksen voor kinderen is voor jongens en meisjes. Kom kennismaken en krijg boksen onder de knie, zonder direct fysiek contact.

HIIT CROSS TRAINING

Crosstraining is een vorm van fitness en een combinatie van kracht en cardio-of conditietraining. We maken tijdens deze training gebruik van verschillende attributen en eigen lichaamsgewicht.


OUTDOOR CROSSTRAINING

Ben je gek op de natuur en vind je het heerlijk om buiten te zijn? Onze bootcamp training is voor iedereen geschikt. Zowel voor mannen als vrouwen.


SPORTEN EN COVID-19

Created with Sketch.

Protocol  gymzaal de Prins Bernhardstraat.

Maatregelen:

•We wachten buiten voor de gymzaal. (Neem bij slecht weer een paraplu mee. Als we naar binnen kunnen houden we 1,5 meter afstand.
•We trainen met maximaal 20 dames in de gymzaal.
•Bij binnenkomst handen desinfecteren. 
•Neem voor in de zaal binnen schoenen mee. (geen schoenen met zwarte zolen)

• Alle oefeningen doe je alleen.  Tussen de oefeningen en bij het doorschuiven  van een oefening houden we 1,5 meter afstand. 

•Alle ramen en deuren staan open. De hoofdingang blijft gesloten. Ben je te laat en is de hoofdingang gesloten? Graag even aanbellen.
•Bij het verlaten van de groepsles/zaal gebruiken wij de nooduitgang. 

 

•Je neemt je eigen verantwoordelijkheid.
• Indien je geen groepsles reserveert via de Eversports-app, dan kan je niet mee sporten.
• Kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van de sportactiviteit.
•  Houd 1,5 meter afstand tussen elkaar en de instructeur.
• Was vooraf je handen.
• Gebruik een schone handdoek tijdens het sporten.
• Maak eventueel gebruik van sporthandschoenen.
• Neem alle meegebrachte zaken (flesjes enz.) na afloop weer mee naar huis. 


Boksen en Covid-19
Vanaf 1 juli 2020 mogen wij weer contact boksen. We geven onze sporters twee opties. 
Optie 1: Alleen en op afstand boksen dit doen we op een stootkussen of mat.
Optie 2: Met een vaste partner in 2 tallen boksen. We ruilen niet van partner.

De sporters die op een stootkussen willen boksen laten dit van te voren aan de trainer weten.

PINK CARDIO BOXING

 Pink Cardio Boxing is exclusief voor vrouwen en is de perfecte workout om in vorm te blijven, af te vallen en/of om conditie te verbeteren.

Tijdens deze training komen verschillende bokstechnieken aanbod, daarnaast geven wij ook een functionele circuittraining.


Onder begeleiding van een enthousiaste trainer en meeslepende muziek wordt je continu gemotiveerd om door te gaan en zal je conditie snel verbeteren. Je maakt tijdens de training in tegenstelling tot boksen geen fysiek contact met je mede-pink cardio boksers en je doet alles op eigen niveau.



Tijdens deze training komen verschillende bokstechnieken aanbod, daarnaast geven wij ook een functionele circuittraining.


Op elk niveau in te stappen


Created with Sketch.

✓Alleen voor vrouwen

✓Trainen onder begeleiding

✓Meeslepende muziek

✓Stoer

✓Geen fysiek contact

✓Laagdrempelig

✓Fun

Wat heb je nodig

Zaalschoenen

Handdoekje

Flesje water

En heel veel enthousiasme! 

 

Voor je 1e proefles hebben wij GRATIS handschoenen te leen.

Na deze proefles kan je bij ons bokshandschoenen huren voor 2,50 euro of neem zelf handschoenen mee.

Locatie en tijden


Created with Sketch.

Dinsdag: in de Prins Bernhard gymzaal
20.00-21.00 uur

Donderdag: in de Prins Bernhard gymzaal  
20.30 -21.30 uur


JUMPING FITNESS (SMALL GROUP)

 Jumping Fitness is een intervaltraining waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een kleine trampoline. Trampoline fitness dus! Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coördinatie van het lichaam.

Tijdens een Jumping Fitness work-out zijn er meer dan 400 spieren aan het werk, meer dan bij vergelijkbare duursporten. Jumping Fitness is duidelijk effectiever dan joggen voor het lichaam en het ontlast bovendien de gewrichten. 

Voordelen trampoline springen:

- Meer spiermassa
- Versterkt alle core-spieren
- Vermindert rugklachten
- Verbetert je balans en coördinatie
- Verhoogt energie
- Verhoogt flexibiliteit

Small grouptraining
Maximaal 8 deelnemers.


Op elk niveau in te stappen


Created with Sketch.

Leeftijd of trainingsniveau zijn niet relevant. Het belangrijkste is dat je plezier wilt hebben! 

Wat heb je nodig

Zaalschoenen

Handdoekje

Flesje water

En heel veel enthousiasme! 

Locatie en tijden


Created with Sketch.

Woensdag: BINNENKORT IN OKTOBER

Donderdag:  BINNENKORT IN OKTOBER 

HIIT CROSSTRAINING

  

Dit is een vorm van fitness en een combinatie van kracht en cardio-of conditietraining en vetverbranding voor een goede lichamelijke balans. De trainingsroutine wordt steeds veranderd. Zoals: Core oefeningen voor stevige buikspieren en wellicht verhelpen van rugpijnen. Lower body oefeningen voor het versterken van de beenspieren. Oefeningen voor de schouders en armen voor het verbeteren van de conditie en kracht. 



Wat heb je nodig


Created with Sketch.

Zaalschoenen

Handdoekje

Flesje water

En heel veel enthousiasme! 

Locatie en tijden


Created with Sketch.

Maandag: Outdoor HIIT Crosstraining op het grasveld Stenenkamer (19.30 -20.30 uur)
Vanaf 21 september trainen wij in de Prins Bernhard gymzaal (20.00-21.00 uur)

Woensdag:
Outdoor Crosstraining op het grasveld Stenenkamer (19.30 -20.30 uur)
Vanaf 7 oktober trainen wij in de Prins Bernhard gymzaal (20.30-21.30 uur)


Boksen voor kinderen

Even geen TV of Xbox. Bij Stand Strong Sport hebben we nu ook boksen voor kinderen. De training is voor jongens en  voor meisjes. Spelenderwijs krijgen ze basistechnieken van boksen onder de knie, zonder direct fysiek contact.

 

Je mag stoten op de handschoen van je sportmaatje en trappen doe je op een trapkussen. Allemaal onder begeleiding van een trainer.

 

De trainingen draaien om plezier en je maakt op een leuke manier kennis met boksen 

Tijdens de training letten we op het niveau, leeftijd en de fysieke ontwikkeling, zodat de verschillen niet te groot worden. 



Wat heb je nodig


Created with Sketch.

Dat je er zin in hebt, is het belangrijkste. Verder neem je een sportbroekje, T-shirt, zaalschoenen, handdoek en een flesje met water mee.

 

Voor je 1e proefles hebben wij GRATIS handschoenen te leen.

Na deze proefles kan je bij ons bokshandschoenen huren voor 2,50 of neem zelf handschoenen mee.

 

Als je lid wordt, moet je je eigen bokshandschoenen aanschaffen.

Locatie en tijden


Created with Sketch.

Dinsdag in de Prins Bernhard gymzaal 
16.00- 17.00 uur

Outdoor CROSSTRAINING

Beginner of atleet? Bierbuik of sixpack? Iedereen is welkom! Deze training van kracht en cardio kan iedereen op zijn eigen tempo en niveau uitoefenen. Er wordt gebruik gemaakt van de omgeving en eigen lichaamsgewicht. Afwisseling speelt een belangrijke rol in alle trainingen van Stand Strong Sport, zo blijft elke training interessant. Geschikt voor tieners en volwassenen die hun conditie willen verbeteren. 



Wat heb je nodig


Created with Sketch.

Hardloopschoenen

Handdoekje

Flesje water

En heel veel enthousiasme! 

Locatie en tijden


Created with Sketch.

Vrijdag : bij de beachveld/container in de Hooge Nesse
09.00-10.00 uur