GROEPSLESSEN



bootcamp

Beginner of atleet? Bierbuik of sixpack? Iedereen is welkom! Deze training van kracht en cardio kan iedereen op zijn eigen tempo en niveau uitoefenen. Er wordt gebruik gemaakt van de omgeving en eigen lichaamsgewicht. Afwisseling speelt een belangrijke rol in alle trainingen van Stand Strong Sport, zo blijft elke training interessant. Geschikt voor tieners en volwassenen die hun conditie willen verbeteren.

 Leuk om te weten is dat onze trainingen altijd in de natuur plaats vinden. Tijdens onze trainingen maken wij niet alleen gebruik van de natuur, maar ook van bootcamp materiaal. 

Vimeo inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Vimeo cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

Pink Cardio Boxing

Pink Cardio Boxing is de perfecte workout om in vorm te blijven, af te vallen en om conditie te verbeteren. Tijdens de training komen verschillende bokstechnieken aan bod, daarnaast geven wij ook een functionele circuittraining.

Onder begeleiding van een enthousiaste trainer en meeslepende muziek word je continu gemotiveerd on door te gaan en zal je conditie snel verbeteren. Je maakt tijdens de training in tegenstelling tot boksen geen fysiek contact met je mede boksers en doet alles op eigen niveau.

Vimeo inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Vimeo cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

Jumping Fitness

Jumping Fitness is een intervaltraining waarbij je verschillende springbewegingen maakt op een fitness trampoline. Trampoline fitness dus! Door de elastische vering in de trampoline train je al je spieren, zonder belasting van je gewrichten. Dit zorgt voor een verbeterde balans en coördinatie van het lichaam.

Tijdens een Jumping Fitness workout zijn er meer dan 400 spieren aan het werk, meer dan vergelijkbare duursporten. Jumping Fitness is duidelijk effectiever dan joggen voor het lichaam en ontlast bovendien de gewrichten.
Leeftijd of trainingsniveau zijn niet relevant, het belangrijkste is dat je plezier hebt.

Vimeo inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Vimeo cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

HIIT Crosstraining

Dit is een wordt van fitness en een combinatie van kracht en cardio en conditietraining en vetverbranding voor een goede lichamelijke balans. De trainingsroutine wordt steeds veranderd.

Core-oefeningen voor stevig buikspieren en wellicht verhelpen van rugpijnen. Lower body oefeningen voor het versterken van de beenspieren. Oefeningen voor de schouders en armen voor het verbeteren van de conditie en kracht. Tijdens de training kan gebruik gemaakt worden van alle attributen die voorhanden zijn in een sporthal of gymnastieklokaal.

Vimeo inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Vimeo cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze [Privacyverklaring](/privacyverklaring/. Je kunt je altijd weer afmelden via je [cookie-instellingen] /cookie-instellingen/.

Toestemmen & tonen

Waar wacht je nog op?

Probeer een les GRATIS uit en boek een proefles. Wil je meteen een stok achter de deur en jezelf extra motiveren? Bestel dan een abonnement.

StandStrongSport

Schrijf ons direct via WhatsApp

Chatten via WhatsApp